Vážení zákaznící,

máme pro Vás nadstandartní službu přestaveb jízdních kol. Jsme schopni dle Vašich představ přestavět kterékoliv kolo nové nebo Vaše stávající na elektrokolo nebo motokolo. V případě že budete mít nejasnosti s výběrem komponentů, rádi Vám poradíme nejvhodnější variantu.

Informace ohledně přestaveb elektrokol: tel 775 514 406

 

Jaké jsou výhody stavby na přání?

1. Máte-li svoje vlastní kolo, ušetříte podstatnou část financí při pořízení elektrokola.

2. Většina značek nabízí hotová elektrokola na základních výbavách. My jsme schopni Vám postavit model s podstatně

    vyšší výbavou ve kterékoliv kategorii za srovnatelné ceny.

3. Velkou výhodou je individuální výběr dle Vašich požadavků jak na design, tak na technická řešení.

4. Přestavby provádí profesionální mechanik s dlouholetou zkušeností v oboru.

V níže uvedené galerii můžete sami zhodnotit naši práci. 

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 | 3 | 4 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 | 3 | 4 >>

Fotogalerie: Přestavba kola Scud na elektrokolo

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Přestavba Rambler 3.0 na E-kolo s programovatelným kontrolérem

1 | 2 | 3 >>

Specifikace elektrokola

Přestavba tohoto kola vznikla z požadavku zákazníka na sportovní 29"ti palcové kolo s kvalitní elektrifikací.

Jízdní kolo CTM Rambler je vybaven sadou Shimano Deore 3x9 rychlostí, hydraulickými brzdami Shimano a odpruženou vidlicí s možností zamykaní z řidítek,regulací pružení a nastavení vratného tlumiče, což celému kolu zaručuje výbornou ovladatelnost, samotná výbava je určena pro sportovní a kondiční jízdu.

Co se týká elektrické části, byla zvolena verze s programovací jednotkou a LCD zobrazovačem, akumulátor 36V/13Ah s články Panasonic a motorem v zadním náboji s převodovkou a volnoběžkou.

Elektronika pro řízení je umístěna v rámové brašně Sport Arsenal, která je potažena teflonem pro větší odolnost ve vlhkém či deštivém prostředí a samotná řídící jednotka je umístěna v antivybračním materiálu, kde je samozřejmě myšleno i na chlazení a dostatečné proudění vzduchu, aby nedocházelo k přehřívání elektroniky.LCD zobrazovač umožňuje nastavovat elektrické parametry a zároveň zobrazit odebíraný proud, napětí akumulátoru a samozřejmě i cyklopočítač s funkcemi ujetých Km a rychlostí.

Umístění motoru  bylo zvoleno do zadního středu, pro horské kolo naprosto ideální volba a navíc díky svým malým rozměrům není samotný motor za kazetou vidět, což plní i estetickou stránku přestavby.

Akumulátor byl zvolen v podobě "láhve" což přispívá k dobrému vyvážení celého E-kola a i designově vypadá perfektně, navíc je možné akumulátor vyjmout a používat E-kolo jako klasické kolo bez váhy akumulátoru.

Samotná kabeláž je přichycena do rámu pomocí kabelových příchytek a nejsou použity nevzhledné stahovací pásky obepínající rámové trubky, takže je i zachován profi vzhled celého kola.

Dojezd kola se pohybuje dle terénu od 30ti do 90ti Km, což perfektně splňuje nároky běžného uživatele.

Fotogalerie: Přestavba nového kola leader fox na elektrokolo

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavba elektrokola GT

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavba elektrokola Scud

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Renovace a přestavba tříkolky na elektrický pohon

1 | 2 | 3 | 4 >>

Fotogalerie: Přestavba elektrokola KTM

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Elektrická tříkolka 1000W

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přestavba tříkolky 1000W specifikace

Individuální přestavba na přání dle specifických požadavků zákazníka, to jest možnost provozu bez šlapání a velká stoupavost tříkolky s dostatečným dojezdem.

Tříkolku jsme vybavili 1000W střídavým motorem s přímým náhonem, bateriemi 4x12V 17Ah( trakční akumulátory ) akcelerační páčkou, snímačem šlapání.

Vozítko umožnuje používat tři jízdní režimy, tzn. klasická jízda bez pohonu, jízda pomocí asistenta šlapání ( začnete šlapat - motor se automaticky spustí ) a nebo se jen vezete a přidáváte plyn pomocí akcelerační páčky na řidítkách. Dojezd vozítka se pohybuje dle profilu tratě do 30 km. Nabití akumulátoru z plně vybitého stavu trvá cca. 8 hodin, nabíječka je plně automatická, jen dáte do zásuvky a o nic se nemusíte starat. Jedno nabití Vás vyjde cca. na 3 Kč, nabíječka spotřebuje necelou 1kW. Cena přestavby na dotaz.

Fotogalerie: Elektrokolo Mongoose celoodpružené

1 | 2 >>

Přetavba celoodpruženého kola specifikace

Další přestavba na přání zákazníka s celoodpruženým kolem Mongoose. Hlavní podmínku bylo dodržet sportovní vzhled elektrokola s vysokým výkonem, jednoduchým ovládáním a přiměrenou cenou. Byla vybrána elektrosada s baterií Samsung o kapacitě 36V 9Ah a motorem o výkonu 350W. Ovládací panel na řidítkách dovoluje sledovat aktuální příkon motoru ve watech, stav baterie, nastavení asistenta a zároveň zastává funkci klasického cyklocomputeru. Speciálním přáním zákazníka bylo rychlé odpojení pohonu v případě nebezpečné situace v terénu, což bylo realizováno stop tlačítkem na pravé straně řidítek, jelikož veškeré elektrosady vyžadují dlouhý stisk pro deaktivaci pohonu.

Vše je provedeno v top kvalitě a kolo si zachovává originální a sportovní "šmrnc", jelikož veškerá kabeláž je uchycena v profi rámových příchytkách a vaše kolo není plné nevzhledných stahovacích pásek okolo rámových trubek.

Dojezd elektrokola se pohybuje v rozmezí od 30ti do 80ti Km v závislosti na terénu a nastavení asistenta.

Cena přestavby na dotaz a individuálních požadavcích zákazníka.

Fotogalerie: Přestavba kola Author

1 | 2 >>

Přestavba kola Author specifikace

Přáním zákazníka bylo přestavět stávající starší kolo, které bylo v dobrém technickém stavu. Byla použita "nosičová" elektrosada s baterií 36V 11Ah a motorem s planetovou převodovkou o výkonu 250W. S touto sadou a nastavením limitu rychlosti na 25Km/h E-kolo spadá do klasické kategorie jízních kol a tudíž splňuje veškeré podmínky pro provoz na pozemních komunikacích, což bylo i zásadním přáním zákazníka.

Tato přestavbová sada patří mezi nejoblíbenější mezi našimi zákazníky, jelikož přináší spoustu praktických funkcí a parametrů, včetně jednoduše programovatelného displeje s možnosti asistenta chůze.

Dojezd elektrosady se pohybuje v rozmezích od 30ti do 70ti Km dle profilu tratě a nastavení přípomoci motoru.

Jednoduchost ovládání, příznivá cena, dlouhý dojezd, co více si přát...

 

Fotogalerie: Přestavba kola Pells na E-kolo Lady

1 | 2 | 3 >>

Přestavba kola Pells na E-LADY specifikace

Tato přestavba spočívala v konkrétním přání elektrizovat stávající kolo Pells s klasickým pánským rámem na verzi "lady" s nízkým nástupem a zachováním komponentů včetně odpružené vidlice.

Byl vybrán vhodný rám, musela být upravena zadní stavba a individuálně provedena patka přehazovačky, jelikož rám nebyl na tuto variantu připraven.

Dalším přáním zákazníka bylo jednoduché ovládání, které je u této e-sady realizováno pouze dvěma tlačítky na ovládacím LED panelu, jedním tlačítkem sadu zapínáte a vypínáte, druhým volíte sílu asistence pohonu ve třech režimech: rovina-mírné stoupání-prudké stoupání. O nic víc se nemusíte starat, pouze se vezete jako na klasickém kole.

Parametry sady jsou plně vyhovující pro běžný turistický provoz a dojezd se díky použitému akumolátoru pohybuje od 30ti do 70ti Km, opět dle užití a profilu terénu.

Díky 250ti Wattovému elektromoturu a limitací rychlosti na 25Km/h jste stále považováni za "cyklistu" a tudíž vám nic nebrání používání kola na pozemních komunikacích.

S touto sadou je i pro "necyklistu" jízda požitkem

Fotogalerie: Montáž špičkového alarmu na elektrokolo Apache

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Specifikace montáže alarmu

Zákazník při zakoupení e-kola požadoval i velice kvalitní zabezpečení, které jsme realizovali pomocí alarmu s dálkovým LCD pagerem.

Co alarm umí? Nabízí opravdu luxusní přehled nad vaším e-kolem až do vzálenosti 500m díky LCD zobrazovači, který máte neustále u sebe.LCD zobrazovač nabízí jak akustickou, optickou tak i vybrační signalizaci aktivního alarmu, takže i když máte třeba pager v kapse, cítite jeho vibrace při alarmu.

Samotné kolo při spuštění alarmu vydává hlasitý ton s intenzitou až 119dB, což samo o sobě vzbuzuje pozornost a případného lapiducha odradí.

Co vše alarm střeží: 1) zapnutí elektropohonu

                              2) vybrační senzor

                              3) digitální náklonový senzor s autokalibrací

                              4) ultrazvukový detektor pohybu

 

Defakto tento alarm nelze oklamat, jelikož má i vlastní záložní vnitřní zdroj, díky náklonovému čidlu reaguje na změnu náklonu 1,5° , otřesový senzor je dvouzonový a pokud se zapne elektropohon i to tento alarm "vidí". O všem jste v případě alarmu informováni na pageru a můžete reagovat.

Pager se jednoduše ovládá jako když zamykáte váš automobil pomocí dálkového ovládání, tzn. zamknete (alarm aktivní) odemknete (deaktivace alarmu)

Montáž alarmu si vyžaduje speciální zásah do elektroniky regulátoru elektrokola, proto vám rádi alarm odborně namontujeme a předvedeme.

Cena na dotaz

Fotogalerie: Přestavba elektrokola CTM Terra 3.0

1 | 2 | 3 >>

Přestavba kola CTM Terra 3.0

Další z ukázek oblíbené přestavbové sady 36V/11Ah a motorem 250W na kolo z běžně dodávaného sortimentu CTM. U této přestavby byl kladen důraz na minimální provozní náklady a maximální dojezd, při zachování dostupné ceny a dosažení výborné kvality použitého kola. K dalším kladům napomáhá i skvělá váha 22kg a tím se stává kolo lehce manipulovatelným i pro zákazníky s pohobovým omezením.Díky řazení Shimano Nexus se 7mi rychlostním nábojem a protišlapací brzdou (šlápnete dozadu a brzdíte) je kolo lehce ovladatelné, odpadá výměna řetězu a řazení je defakto doživotně bezůdržbové. Rozprostření převodů je stejné,jako by na kole bylo řazení 3x8 převodů, takže vyjedete každé stoupání a po rovině se "neušlapete". Dojezd se pohybuje v rozmezí 30 až 80km dle použitého stupně přípomoci a profilu terénu. Stačí jen nasednout...

Fotogalerie: Přestavba jízdního kola s přídavným motorem

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba jízdního kola s přídavným motorem

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba retro kola s přídavným motorem

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavba jízdního kola s přídavným motorem

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba kola s pomocným pohonem

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba benzínové koloběžky na 4-takt plus nákladní vozík.

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba retro kola s přídavným pohonem

Specifikace kola s přídavným motorem

Přestavba "plážového cruiseru" na jízdní kolo s přídavným pohonem bez nutnosti ŘP s nostalgickým vzhledem.

Kolo bylo doplněno dvoutaktním motorem, dobovými doplňky, které zvýrazňují design kola z třicátých let.

Můžete používat jako dopravní prostředek do práce nebo jen tak pro radost z jízdy na stroji, díky kterému se stanete středem pozornosti :)

Fotogalerie: Přestavba elektrokola CTM Elite

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba elektrokola Kellys

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba elektrokola Kellys pánský

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavba motokola Honda GX

1 | 2 | 3 >>

Fotogalerie: Přestavba elektrokola

1 | 2 >>

Specifikace elektrokola

Tato přestavba vznikla z požadavku zákazníka na výkonnější verzi z původních 250W a olověnného těžkého akumulátoru na verzi s motorem 500W a gelovým akumulátorem 36V/20Ah. Zároveň byl kladen důraz na možnost používat kolo legálně pro provoz na pozemních komunikacích,což je zabezpečeno přepínačem, který řídící jednotku přepne do modu max. výkonu motoru 250W, omezení rychlosti na 25Km/h a "ubere rychlost" použití ručního akcelerátoru na max. rychlost 6Km/h, samozřejmě bere v potaz asistenci šlapaní. Po přepnutí na mod 2, tzn. mimo pozemní komunikace se odblokuje rychlost ručního akcelerátoru na 28Km/h a výkon motoru je možné používat až do jeho maximálního potencíálu. Zákazník používá kolo pro rozvoz novin, což je těžší náklad a proto byla použita tato kombinace pro usnadnění jízdy a možnosti dvou jízdních režimů s použitím stávajícího jízdního kola.

Fotogalerie: Přestavba kola s přídavným motorem Honda GX

1 | 2 >>

Specifikace kola s přídavným pohonem Honda GX

Tato verze přestavby vznikla z požadavku zákazníka na lehké a kvalitní kolo s přídavným pohonem a velkým dojezdem, proto byla použita motorová nástavba s čtyrtaktním motorem HONDA GX35. Jako kolo posloužila nízkonástupová varianta na 26" kolech s instalační rámovou šachtou pro kabeláž a bofdeny, takže kolo působí velice čistým a uhlazeným dojmem bez nevzhledných stahovacích pásek přez rám.

Díky uchycení motoru přez silentbloky se vybrace nepřenáší do rámu a jízda je "jak v  peřinách", navíc motor má pěkně zatlumený výfuk, takže i hladina hluku se drží na příjemné úrovni.

Spotřeba motoru se pohybuje cca kolem 2L/100Km.

Výdrž pláště je cca 4000Km a cena pláště 250Kč, takže ani tato skutečnost vás nijak finančně nezrujnuje, jelikož převod je řešen třecím válečkem o plášť.

Tato varianta je v hodná pro všechny, kteří vyžadují neomezený dojezd a špičkovou kvalitu motoru Honda.

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>

Fotogalerie: Přestavby

1 | 2 >>