Elektrokolo BIANCHI T-TRONIK PERFORMER 9.3 2022

Jediný kus v ČR exkluzivně u nás.

Zvolte si variantu:

176 990,00 Kč

Exkluzivně pouze u nás.


Specifikace:

  • Kliky Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle, w/SRAM XSYNC2 34T chainring,w/custom chainguide for 30-38T
  • Motor Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, 34T chainring, speed sensor
  • Řazení Shimano Deore SL-M6100-IR 1x12sp
  • Zadní tlumič Fox Float DPS Performance
  • Rok 2022
  • Rám T-Tronik Performer 140mm, Carbon front triangle, Alu rear triangle, 1.5" tapered HT, seatpost diam. 31,6mm, seat post clamp diam. 34.9mm, PM 180mm dropout thru axle 12x148mm, internal cable routing, sizes 38-43-48-53cm
  • Hlavové složení Fsa NO.77R 1.5"/ICR SB
  • Vidlice Rock Shox YARI RC 29B" Solo Air, 150mm
  • Kola WTB KOM Trail i30 TCS 2.0 29"
  • Baterie Simplo TP-SMN-01-35S 630Wh
  • Pláště Kenda Hellkat 29x2.6
  • Přehazovačka Shimano XT RD-M8100-SGS Shadow Design + 12sp
  • Středová osa Included w/motor unit
  • Řetěz Shimano CN-M6100, 12sp
  • Kazeta Shimano CS-M7100-12, 10-51T
  • Brzdy Shimano BR-M6120
  • Brzdové páky Shimano BL-M6100
  • Brzdový kotouč Shimano SM-RT64 Front & RT-EM600 Rear, diam. 203mm
  • Přední náboj Formula CL-811
  • Zadní náboj Shimano FH-MT510-B
  • Představec Tec Cursus, 0°, 1.1/8", diam. 35mm, ext: 50mm
  • Řídítka Tec Cursus rise, double butted AL7050, width 780mm, diam. 35mm, 20mm rise, 9° backsweep
  • Gripy T-One Rock T-GP34
  • Sedlovka Dropper seatpost, diam 31.6mm, internal remote cable routing w/remote, travel: 100mm-15'', 125mm-17'', 150mm-19/21''
  • Sedlo Fi'zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm 

Osazen novým motrem Shimano EP8

Na začátku září představila Japonská značka Shimano nový středový elektromotor. Nese označení EP8 a je novým nástupcem úspěšného pohonu Steps E-8000. Výrobce navázali na zkušenosti s předchozím modelem.

Co nám pohonná jednotka přináší nového? Je tišší, lehčí, menší, výkonnější a lépe si přizpůsobíte elektrokolo přes aplikaci. Nový motor EP8 dostal více výkonu, úctyhodných 85 Nm. To je o 15 Nm více oproti předchozímu modelu Steps E8000. Již předchozí generace motorů patřila k nejlehčím ve své třídě. Výrobci se podařilo přesto ještě váhu motoru snížit na neuvěřitelných 2,6 kg. Jak toho konstruktéři docílili? Zejména tělem na samotný motor, ten je vyrobený z magnesiové slitiny.

Poměrně podstatná změna nastala uvnitř motoru, a to v konstrukci. Konstruktéři změnili vnitřní převody. Tím dosáhly větší efektivity a snížení tření. Převody jsou tedy tišší a vnitřní odpor převodů klesl o 36 %. Výsledkem je hladší chod při šlapaní bez motoru nebo nad limit 25 km / hod kdy je pohonná jednotka odpojena.

V rámci vývoje nového motoru Shimano EP8 nezůstal beze změn ani software. Znatelně se změnili křivky výkonu pro přirozenější elektrické dopomoci. S pomocí aplikace "Shimano E-Tube" bude možné více ladit jednotlivé jízdní režimy. U každého jízdního režimu můžete individuálně nastavit úroveň dopomoci, točivý moment a rychlost odezvy motoru. Novinkou je volba dvou profilů, které si můžete individuálně nastavit. Tyto profily můžete pak přepínat pomocí displeje nebo díky aplikaci ve Vašem mobilním telefonu. Profily tedy můžou využívat dva jezdci v případě, že se na elektrokole střídají. Nebo si profily naladíte pro různé využití od města až po kopce.

Nový je také tvar ovládacího tlačítka jízdních režimů. Ovladač je designově výraznější a dvojitým stiskem umožňuje snadnou aktivaci walk režimu. Takových drobných úprav je ještě celá řada, jako třeba nová kabeláž s menším průměrem. Nicméně tyto informace jsou již spíše pro servisní techniky.