Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace
Jedná se o poslední kus v Evropě z 230 vyrobených pro celý svět. Na našem obchodě najdete model ve velikosti L s nejcennějším výrobním číslem 00 z 230 kusů. Najeto pouze 160 Km.

Exkluzivně pouze na našem obchodě.
Limitované edice italských elektrokol Ducati, které navrhoval designér známého závodníka na silničních motocyklech Valentino Rossi.
Tyto exkluzivní stroje najdete pouze na našem obchodě s kompletním zázemím pro veškerý servis a kompletní diagnostiku pro motory Shimano.
Naprostá špička v designu od světoznámých italských designérů.....
Ducati TK-01RR Limited Edition je osazený tím nejlepším, co je na E-bikovém trhu k dispozici. Vepředu je vzduchová vidlice Öhlins RXF38 s průměrem 38 mm a 180 mm zdvihem. Překalibrovaný dvoupístkový tříkomorový systém vidlice umožňuje jezdci rychlé a snadné nastavení. Speciálně pro tohle kolo na míru laděný vzduchový tlumič Öhlins TTX má zdvih 170 mm a čtyřstranné připojení k rámu kola Horst TPS (Thok progressive system). Uvedené zdvihy jsou dostatečné pro zdolání těch nejtěžších překážek. Ducati TK-01RR používá konfiguraci kol mullet, což je kombinace dvou různých průměrů kol. Kola jsou obuté do ráfků Thok e-plus s pneumatikami Pirelli Scorpion Enduro S o průměru 29" vepředu a Pirelli Scorpion E-MTB S o průměru 27,5" vzadu. Rozdílné velikosti kol se osvědčily u enduro horských kol díky své ovladatelnosti v různých podmínkách. Vyrobeno pouze 230 kusů pro celý svět.
To nejlepší od Shimana. EP8 s kroutícím momentem 85Nm.
Elektromotor Shimano EP8, o nominálním výkonu 250W a krouticí moment 85 Nm, to znamená o 21 % více síly ve srovnání s dosud nejsilnějším motorem Shimano E8000. O 10 % nižší hmotnost s celkovou hodnotou 2,6 kg díky použití hořčíku pro výrobu bloku motoru. Přepracovaná ložiska a spojení pomocí ozubených kol uvnitř motoru, následkem čehož je o 36 % nižší tření a odpor při šlapání s vypnutým pohonem anebo nad rychlostní limit asistence motoru.
Jemnější dávkování výkonu a mírnější přísun podpory zejména v režimech Trail a Boost. Oba zmíněné režimy mají maximum krouťáku až na hodnotě 85 Nm, nejnižší režim Eco pracuje maximálně s 30 Nm. 6. S novou integrovanou baterií o kapacitě 630 Wh dosáhnete výborných dojezdů i v náročném terénu.

Nastavte si motor dle vašich potřeb pomocí aplikace Shimano E-tube.
Pomocí aplikace Shimano E-TUBE si můžete nastavit jednotlivé režimy, Eco, Trail a Boost, podle vašich preferencí, což vám umožní omezit točivý moment a mnoho dalšího. V každém režimu můžete upravit charakter nástupu dopomoci, její intenzitu i maximální krouticí moment.
Toto nastavení lze uložit do dvou profilů, mezi nimiž za jízdy snadno přepínáte. Využití? Lze si vytvořit například úsporný profil pro nenáročné přesuny a druhý agresívní s maximálním výkonem pro obtížné výjezdy v terénu.
Za zmínku stojí také Limit asistence, který lze navíc snížit až na 15 km/h. To by mohlo mít smysl pro dětské eMTB. S aplikací Shimano E-TUBE může váš smartphone fungovat jako displej a jako navigační zařízení.
Specifikace
Rám: hliníkový, velikosti rámu S, M, L, XL
Geometrie rámu: enduro horské kolo
Přední vidlice:Öhlins RXF38 s průměrem 38 mm a 180 mm zdvihem
Zadní tlumič:Öhlins TTX Air, zdvih 170 mm
Váha:24,8 kg velikost rámu M bez pedálů
Motor: Shimano Steps EP8, výkon 250 W, točící moment 85 Nm
Baterie: pevně integrovaná baterie Shimano, kapacita 630 Wh
Sedlo: Ducati fitSedlová
trubka: Teleskopická, chrom- molybden
Brzdové kotouče: průměr 203 mm
Kliky: FSA – 165 mm
Řidítka: Karbonová Renthal, šíře 800 mm
Brzdy: Shimano Deore XT, 4 pístkové třmeny
Kola: Crankbrothers Synthesis 29" x 31 mm, 27.5" x 35 mm
Přední pneu Pirelli Scorpion Enduro S, TR, SmartGrip, HyperWall 29" x 2,6.
Zadní pneu Pirelli Scorpion E-MTB S, TR, SmartGrip, HyperWall, 27,5" x 2,6
Přehazovačka: Shimano Deore XT, 12 rychlostí
Brzdové a řadící páky: Shimano SLX