Specifikace:
Verze modelu: S-PEDELEC: MOTOR: 500W - BATERIE: 1050Wh - Max. rychlost: 45Km/h
Nový model 2021. O proti svému předchůdci vylepšen o vyšší řadu brzd: Magura MT7 a nový přehlednější LCD displej SIGMA, který byl speciálně pro nás přeložen do CZ.
Novinky u modelu 2021
1. Na novém modelu 2021, najdete jedny z nejlepších hydraulických kotoučových brzd: Magura MT7. Starší model byl osazen nižší kategorií MT5.
2. Nový přehlednější displej Německé značky Sigma, který nabízí ještě více funkcí a to speciálně pro nás kompletně přeložen do CZ. Elektrokolo je díky tomuto novému displeji možné propojit s mobilním telefonem pomocí aplikace.
3. Motor je ještě lépe designově sladěn s rámém ( motor nalakován do černé barvy )
4. Lepší tesnění motoru a veškeré kabeláže zaručuje ůčinější ochranu před nečistotami během jízdy v náročném terénu.
5. V ceně již teleskopická sedlovka Kind Shok ( U předchozího modelu bylo třeba dokoupit za 8299Kč )
VELIKOST: M (45 cm), L (50 cm)
BARVA: černá / šedá / uhlík
- Rám : M1 High Modulus Carbon Fiber, SPITZING EVOLUTION
- Přední tlumič: FOX 36 Float Performance Elite / 160 mm
- Zadní tlumič : FOX Float DPX2 230/65/160 mm
- Motor: TQ 120S, 500W 45Km/h
- Baterie: M1, 48 V, 1050 Wh
- Převodník: FSA HS 42/48 ACB
- Řazení : Shimano XT RapidFire, 11x
- Brzdy: Magura MT7 přední a zadní
- Brzdové kotouče: 203 mm vpředu a 180 mm vzadu
- Kazeta: 11-rychlostní Shimano XT, 11-46
- Dráty: DT Swiss H1900 Spline 110/15, 148/12
- Ráfky: DT Swiss H1900 Spline, 27,5 "
- Pláště: Schwalbe NobbyNic 27,5 x 2,6 "o SmartSam 27,5 x 2,6"
- Kliky: FSA CK745 / IS, eloxovaný
- Řetěz: FSA MegaTooth, 42s, 44s nebo 48s
- Sedlovka: Reverzní hliník, 31,6 x 400 mm
- Součástí e-biku je: stojánek, přední/zadní osvětlení, držák na spz, zvonek, zpětné zrcátko na řidítkách.
EVOLUCE....REVOLUCE...
Nejvýkonnější špičková profi elektrokola současnosti, tak se dají nazvat modely Spitzing Evolution německé značky M1 Sporttechnik, která tyto stroje výrábí přímo na zakázku. Jedná se o absolutní exkluzivitu, kterou najdete pouze na našem obchodě. Jde o velice nadstandartní spolupráci, jelikož si firma M1 Sporttechnik své prodejce vybírá na základě kvality, úrovně a historie prodejny. Stali jsme se oficiálním distributorem M1 Sporttechnik pro Českou republiku.
Elektrokola M1 Spitzing Evolution, jsu zatím posledním počinem této společnosti a cílem bylo jediné, vytvořit nejvýkonnější profi elektrokolo současnosti v naprosto exkluzivním designu s nejvýkonnějším pohonem současnosti, který svým ohromným výkonem naprosto předběhl dosavadní konkurenci zajetých pohonů jako je Bosch, Yamaha, Shimano, Brose.



Srdcem M1 Spitzing Evolution je motor TQ.
Obrovskou exkluzivitou kolekce M1 Sporttechnik je motor bavorské značky TQ: HPR 120S, který najdete také na modelech Haibike Flyon. Jedná se o jediné dvě značky na světě, které disponují těmito motory na poli špičkových elektrokol. Co je ovšem naprosto jedinečné u značky M1 Sporttechnik je to že zákazník má možnost zvolit více variant výkonu a max. rychlost přípomoci.
Zákazník může tedy zvolit až 3 varianty motoru TQ HPR 120S a to o výkonu: 250W, 500W, 800W. Aby byl u vyšších variant využit maximální potenciál výkonu, je rychlost přípomoci u 500W verze nastavena až do rychlosti 45Km/h a u nejvýkonnnější verze 800W až do ohromných 80Km/h.
Motor poskytuje točivý moment až 120Nm a úroveň přípomoci až do hodnoty 500%.
Díky integrovanému systému volnoběžky je možné si jízdu na kole vychutnat i bez zapnutí jakékoliv asistence. Pokud je jednotka odpojena, žádné vnitřní součásti motoru se nepohybují, nevynaložíte tak žádnou energii navíc!
Točivé momenty zajetých motorů na evropském trhu o proti modelu TQ HPR 120S.
TQ HPR 120S: 120Nm
Bosch CX: 75Nm
Yamaha PW-X: 80Nm
Yamaha PW-SE: 70Nm
Shimano Steps 8000: 70Nm
Brose S: 90Nm
M1 Sporttechnik nabízí největší kapacitu baterie na trhu.
Všechny modely M1 Sporttechnik disponují ohromnou kapacitou baterie, v základu až 880Wh a je možné zvolit i variantu na ohromných 1050Wh ( 27Ah ). Samozřejmostí je také možnost vyjmutí baterie z rámu a dobíjet tak baterii jak v elektrokole tak i mimo e-bike.
M1 Sporttechnik má v nabídce i možnost dokoupit náhradní baterii: 880Wh a 1050Wh.
Jaké jsou dojezdy?
Reálný dojezd lze specifikovat na základě váhy, zvoleném profilu trasy a samozřejmě zvoleném stupni asistence pohonu. Reálné dojezdy při standartní přípomoci jsou možné až do 120 km a při jízdě v náročném terénu kolem 50-60 km. Ovšem každý uživatel se může potýkat s rozdílným dojezdem.


Maximální kapacity baterií zajetých středových motorů na evropském trhu oproti M1 Sporttechnik.
1. M1 Sporttechnik: TQ motor: 880Wh - 1050Wh
2. Haibike Flyon TQ motor: 630Wh
3. Bosch: 500Wh
4. Yamaha: 500Wh
5. Shimano: 500Wh
6. Brose: 700Wh
Karbonový rám vytvořený pro maximální nasazení v extrémním terénu a výkon.
Návrháři M1 Sporttechnik udělali vše, co bylo v jejich silách, aby zajistily nejvyšší úroveň ovladatelnosti, manipulace a bezpečnosti: karbonový rám o 25% lehčí - s ještě vyššími hodnotami tuhosti. Optimalizovaná geometrie díky unikátnímu designu s dělenými trubkami. A nyní integrovaná baterie s výkonem (až 1050 Wh).
Rám a geometrie byla vytvořena tak aby unsela maximální výkon a stabilitu v extrémním terénu. Jelikož modely Spitzing Evolution disponují výkonem motoru TQ až 800W při maximální rychlosti přípomoci 80Km/h na základě toho byl společností M1 Sporttechnik vytvořen ten nejkvalitnější a nejbytelnější rám na poli špičkových elektrokol.


