Všestranné elektrokolo s maximálním komfortem...
Řítit se přírodou bez kompromisu, ale vždy s trochou extra komfortu? S AllTrail 6 27.5 můžete všechno! Toto elektrokolo vás nezklame ani v drsném terénu díky zdvihu odpružení 150 mm. Vybaveno motorem Yamaha PW-ST, integrovanou baterií 630 Wh, s pružením RockShox, 12rychlostními převody SRAM, čtyřpístkovými kotoučovými brzdami a plášti 27,5 Plus, jste připraveni na každé dobrodružství.
Specifikace
- RÁM Haibike aluminium 6061, Tapered Head Tube, 27.5", 150mm
- MOTOR Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h
- DISPLEJ Yamaha Side Switch 1,7" LCD, 7 funkcí
- BATERIE Yamaha InTube, 630 Wh
- NABÍJEČKA Yamaha rychlá nabíječka 4A
- VIDLICE RockShox 35 Silver, vzduch, zdvih: 150mm, Aluschaft 1 1/8 - 1 1/2'' tapered, pevná osa Boost
- TLUMIČ RockShox Deluxe Select Plus, vzduch
- ŘAZENÍ Sram SX Eagle, 12-rychlostí
- ŘADÍCÍ PÁČKA Sram SX Eagle, Trigger radic
- KAZETOVÝ PASTOREK (ZADNÍ) Sram Eagle PG1210, 11-50 zubů
- ŘETĚZ Sram SX Eagle
- PŘEVODNÍK Sram X-Sync II, 38
- BRZDOVÁ PÁČKA Shimano MT401, hliník
- BRZDA (PŘEDNÍ) Shimano MT420, 203mm, hliník, 4-pístová kotoučová brzda
- BRZDA (ZADNÍ) Shimano MT420, 203mm, hliník, 4-pístová kotoučová brzda
- PLÁŠTĚ Schwalbe Nobby Nic Evo, 65-584
- RÁFKY Rodi Tryp 30, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
- PŘEDNÍ NÁBOJ Shimano MT400-B
- ZADNÍ NÁBOJ Shimano MT400-B
- PAPRSKY Sapim Leader, černá
- ŘÍDÍTKA Haibike Components TheBar ++ 780mm
- GRIPY Haibike MTB grips
- PŘEDSTAVEC Haibike Components TheStem ++, A-head, Bar bore: 31.8mm, 7˚
- HLAVOVÉ SLOŽENÍ A-Head Alloy Tapered, Cartridge, hliník
- SEDLO Selle Royal Vivo
- SEDLOVKA Haibike Components Dropper-Post Remote 31.6, teleskopická, hliník
- PEDÁLY Freeridepedal mit Reflektor, hliník
- POVOLENÁ CELKOVÁ HMOTNOST 120 kg
- VELIKOST KOL 27.5"
Osazeno motorem Yamaha PW-ST, který je ideální na sportovní a turistické ježdění.
PW-ST posouvá funkčnost motoru PW-SE používaného v minulých letech na novou úroveň a přitom je stále dostatečně jednoduchý, aby ji mohl kdokoli použít. Hlavní charakteristikou pohonu YAHAMA PW-ST je plynulost a síla - to je ideální volba pro horská a trekingová elektrokola! O proti svému předchůdci, je motor zcela naprosto tichý a neklade absolutně žádný odpor při šlapání v režimu kdy je motor vypnutý.

PW-ST je vybaven novým senzorem Quad Sensor System Yamaha, takže může poskytovat pomoc optimalizovanou pro všechny jízdní podmínky, přestože váží o 100g méně než předchozí model. Jednotka také nabízí širší rozsah asistencí, která dokáže pojmout šlapání s vysokou kadencí. Novinkou je také funkce: Automatický režim. Při zvolení této funkce si motor sám reguluje stupně asistence na základě řazení a kadence šlapání, nemusíte se tak během jízdy v terénu věnovat režimům asistence, ale pouze řazení jako na klasickém kole, motor se již postará sám o optimální výkon. Motor má životnost i bez servisního intervalu vnitřních částí až 60 000 km, což málokterý motor zaručuje. Motory Yamaha, se řadí mezi absolutně nejlepší středové pohonné jednotky na současném trhu, které najdete hlavně na elektrokolech Haibike, nikoliv na žádné produkci levných čínských elektrokol. Máte tak na svém elektrokole exkluzivní japonský motor.

Vyladění PW-ST činí z této pohonné jednotky perfektní všestranný systém. Ať už začínáte jezdit na kole nebo jste zkušeným jezdcem a ať už jste na silnici nebo v terénu, PW series ST nabízí zábavu a příjemnou asistenci při jízdě všem cyklistům.
Specifikace motoru PW-ST
- umístění: středový motor
- hmotnost: 3.4 kg
- výkon: 250 W
- max. točivý moment: 70 Nm
- max. asistovaná rychlost: 25 km/h
- 4 režimy jízdy: HIGH, STD, ECO, +ECO
Obří kapacita baterie až 630Wh
Yamaha navýšila kapacitu baterie z 500Wh na 630Wh, čímž zajistila naprosto dostatečné dojezdy i v tom nejnáročnějším terénu.
Dojezdy se tak o proti svému předchůdci prodloužili o 35 procent. Součástí je také 4A rychlonabíječka Yamaha, díky které je možné baterii z 0 na 100 procent nabít za 4h 50min.
Bateriové články jsou Panasonic (výběrové), což zaručuje o proti levné čínské produkci elektrokol opravdu dlouhou životnost až 800/900 nabíjecích cyklů, což je při běžném používání zhruba 8-9 let
